OFERTA MIESIĄCA
TKANINY EKSKLUZYWNE
tkaniny.jpg

 

W ofercie Lux Trade Poland ekskluzywne tkaniny francuskie - idealne do kotar, mebli tapicerskich, wyściełania ścian itp. Doskonałe do prywatnych wnętrz, jak i luksusowych hoteli. Francuska jakość, szyk i styl.

 

tel. 606 77 55 33

BEZPIECZNE Płatności
iMoje_508x650.jpg

pobranie, bankowy przelew tradycyjny, szybkie płatności online, imoje, blik, karty płatnicze, raty, gPay, Apple Pay, PayPo, Twisto, Buy Now Pay Later

Metody płatności

Lux Trade Poland oferuje ekskluzywne tekstylia, wyposażenie i dekoracje wnętrz. Wśród bogatej oferty Lux Trade Poland dostępne są m.in.: ekskluzywna pościel, pościel francuska, luksusowe kołdry i poduszki do snu, gobeliny, poduszki dekoracyjne, eleganckie obrusy, ręczniki i szlafroki, pledy i narzuty, kaszmirowe szale i wiele innych.  Wszystkie stanowią doskonałe propozycje na ekskluzywne prezenty. 

Luksusowe produkty Lux Trade Poland pochodzą od znanych i renomowanych marek europejskich gwarantujących najwyższą jakość.

Dostawa w Lux Trade Poland zawsze jest gratis.    

   

 

PŁATNOŚCI

W sklepie LUXTRADEPOLAND.COM.PL istnieje możliwość wyboru metody płatności spośród wielu form:

1) płatność tradycyjnym przelewem bankowym na numer konta bankowego 43 1050 1025 1000 0090 7042 3919

należący do 

Lux Trade Poland Natasza Wojtyńska

ul.Herbsta 2a/62

02-784 Warszawa 

2) "za pobraniem" - dokonanie płatności następuje gotówką kurierowi przy odbiorze przesyłki lub kartą u kuriera przy odbiorze przesyłki

3) szybkie i bezpieczne płatności onLine - przelewy elektroniczne z imoje 

4) szybka płatność kartą onLine z imoje

5) szybka płatność blik z imoje

6) płatności odroczone "imoje płacę później" w ramach bezpiecznej bramki płatniczej imoje 

PayPo, Twisto, Buy Now Pay Later od PragmaGo 

7) system ratalny "imoje raty" - imoje raty to forma płatności, która pozwala sfinansować zakupy w sklepie internetowym. Kwota finansowania wynosi od 300 do 50000 złotych. Płatność można rozłożyć od 3 do 60 rat. Gdy Kupujący zdecyduje się na tę metodę płatności, zobaczy wstępną kalkulację, w której może zmienić okres finansowania i dopasować wysokość rat do swoich potrzeb. Następnie zostaje przeniesiony do wniosku, którego wypełnienie zajmuje zaledwie kilka minut i odbywa się w 100% zdalnie. Umowę może podpisać poprzez kod SMS. RRSO zgodnie z wybranym okresem kredytowania.

System płatności imoje jest obsługiwany przez firmę ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach. 

 

DOSTAWA

Przesyłki od Lux Trade Poland dostarczane są za pośrednictwem firm kurierskich i są ubezpieczone. Lux Trade Poland nie pobiera żadnych opłat za przesyłkę i gwarantuje dostawę gratis. Na czas dostawy składają się czas skompletowania zamówienia lub importu od producenta oraz czas transportu na terenie Polski, który wynosi zazwyczaj 1 dzień. Kurierzy dostarczają paczki w dni robocze, naczęściej w godz. 8.00-18.00. Wyjątkowo, po wcześniejszym umówieniu się, dostawa może nastąpić w innych godzinach, a także w sobotę. Zachęcamy do sprawdzenia stanu dostarczonej przesyłki w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń, braku zawartości lub zawartości niekompletnej należy spisać stosowny protokół - kurierzy dysponują odpowiednimi formularzami protokołów. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń zawartości przesyłki po wyjściu kuriera, należy skontaktować się z firmą kurierską dostarczającą przesyłkę i zażądać ponownego przyjazdu kuriera w celu spisania protokołu szkody. W każdej sytuacji można skontaktować się z Lux Trade Poland - tel. 606 77 55 33, adres e-mail:biuro@luxtradepoland.com.pl .

 

ZWROTY I REKLAMACJE W SKLEPIE LUXTRADEPOLAND.COM.PL

Lux Trade Poland szanuje prawa Kupujących. Poniżej zamieszczone zostały informacje, które pozwolą Państwu szybko i wygodnie dokonać zwrotu towaru w ramach odstąpienia od umowy lub złożyć reklamację.

Adres do korespondencji :

LUX TRADE POLAND Natasza Wojtyńska

UL. Herbsta 2a/62 

02-784 Warszawa 

Adres e-mail: biuro@luxtradepoland.com.pl

Nr tel. +48 606 77 55 33 

1. ZWROT - INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Zgodnie z aktualnymi przepisami prawnymi, Konsument ma prawo odstąpić od zawartej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Konsument wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta do odbioru weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy poinformować nas (LUX TRADE POLAND Natasza Wojtyńska, ul.Herbsta 2a/62, 02-784 Warszawa) o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną). Można skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy - formularza zwrotu, jednak nie jest to obowiązkowe. 

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY kliknij

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy wysłać informację dotyczącą wykonania przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. W przypadku odstąpienia od umowy zwrot kosztów następuje nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie Konsument zgodzi się na inne rozwiązanie - w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz/y niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Prosimy o dołączenie do wysyłki paragonu otrzymanego wraz z dostawą. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Konsument odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

2. REKLAMACJA - INFORMACJE DOTYCZĄCE OŚWIADCZENIA O SKORZYSTANIU Z RĘKOJMI PRZEZ KONSUMENTA

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, ponosimy odpowiedzialność na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym za wady fizyczne i prawne.

Konsument - po wykryciu wady - ma prawo:

  1. złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny;

  2. złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, ale nie wtedy, kiedy wada jest nieistotna;

  3. żądać wymiany rzeczy na wolną od wad;

  4. żądać usunięcia wady.

W ciągu 14 dni ustosunkujemy się do otrzymanego oświadczenia lub żądania.

FORMULARZ REKLAMACJA kliknij

Reklamowaną rzecz należy dostarczyć na nasz koszt na adres (LUX TRADE POLAND Natasza Wojtyńska, ul.Herbsta 2a/62, 02-784 Warszawa), a jeżeli dostarczenie rzeczy byłoby nadmiernie utrudnione (np. ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania) należy udostępnić nam rzecz w miejscu, w którym się znajduje.

Koszty wymiany lub naprawy ponosimy my, z wyjątkiem przypadku, jeżeli rzecz wadliwa została zamontowana. Wtedy Konsument jest zobowiązany ponieść część związanych z tym kosztów przewyższających cenę rzeczy. Konsument ma alternatywnie prawo żądać od nas zapłaty części kosztów demontażu i ponownego zamontowania, ale do wysokości ceny rzeczy sprzedanej. 

Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeśli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy, a jeżeli przedmiotem sprzedaży była rzecz używana - roku od momentu jej wydania. Uprawnienie Konsumenta jest ograniczone w czasie do roku, licząc od dnia stwierdzenia wady, jednak nie upływa wcześniej niż przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy, a jeżeli przedmiotem sprzedaży była rzecz używana - przed upływem roku od momentu wydania rzeczy. Wyjątkiem jest sytuacja, kiedy określony przez nas lub producenta termin przydatności rzeczy do użycia kończy się po upływie dwóch lat od momentu wydania rzeczy. Odpowiadamy wtedy z tytułu rękojmi za wady fizyczne tej rzeczy stwierdzone przed upływem tego terminu. 

Odpowiedzialność za wady prawne jest w istocie taka sama, a czas na zgłoszenie biegnie od momentu dowiedzenia się o wadzie, a okresy przedawnienia od uprawomocnienia się orzeczenia w sprawie rzeczy dotkniętej wadą prawną.

Zagadnienie rękojmi jest niezwykle złożone. Konsumentów pragnących szerzej zapoznać się ze wszystkimi szczegółami stosownych przepisów prawnych zachęca się do zapoznania się z Kodeksem Cywilnym, stronami UOKiK i organizacji konsumenckich, opisujących dokładnie i obrazowo uprawnienia Konsumenta. Lux Trade Poland działa w zgodzie z prawem i szanuje prawa Konsumentów, więc informacje prawne tam zawarte, będą również miały zastosowanie w zakresie zawieranych z Lux Trade Poland umów.

Kontakt z Lux Trade Poland:

e-mail: biuro@luxtradepoland.com.pl

nr tel.: 606 77 55 33

www.luxtradepoland.com.pl